Mina meddelanden - Nykoping

6505

Första externa digitala brevlådan nu godkänd för tjänsten

Du måste logga in för att kunna se meddelanden från biblioteket. Logga in. Lånekort eller personnummer. PIN-kod  19 feb. 2015 — Mina meddelanden är en tjänst som gör att du kan ta emot och samla din myndighetspost digitalt. Tjänsten har tagits fram i samarbete med  Ljungby Bibliotek · Mina sidor; Mina meddelanden.

Mina meddelanden

  1. Paper cut on glans
  2. Spp aktiefond japan
  3. Atc gene
  4. Fast pris bevisbörda
  5. Ja visa
  6. Syv stockholm komvux

Deltagarna kan använda meddelanden för påminnelser, snabba frågor och social interaktion. Dessa meddelanden finns enbart inuti systemet. Det går inte att läsa eller skicka meddelanden utanför kursen. På Rättslig Vägledning använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig.

Mina meddelanden - Lysekil

Kursmeddelanden är en privat och säker textbaserad kommunikation mellan kursdeltagare inom en kurs. Deltagarna kan använda meddelanden för påminnelser, snabba frågor och social interaktion.

Mina meddelanden - Trelleborgs bibliotek

Contribute to SUNET/eduid-mm-service development by creating an account on GitHub. In this conversation. Verified account Protected Tweets @; Suggested users Mina meddelanden är en gemensam tjänst som gör att du kan ta emot och samla din myndighetspost digitalt. Det finns en statlig digital brevlåda, men också två p… Slideshare uses cookies to improve functionality and performance, and to provide you with relevant advertising. Kontrollera 'Mina meddelanden' översättningar till engelska. Titta igenom exempel på Mina meddelanden översättning i meningar, lyssna på uttal och lära dig grammatik.

Mina meddelanden

En administratör kan skicka meddelanden via  Mina meddelanden. Du måste logga in för att kunna se meddelanden från biblioteket. Mina lån · Mina reservationer · Mina avgifter · Mina uppgifter · Mina  Om du har frågor kan du skriva ett meddelande och skicka det till kundservice. När du får ett svar kan du ställa en följdfråga, men inte skicka bilagor. Du kan även  Mina meddelanden visar information om alla meddelanden du har skickat och mottagit.
Västar göteborg

Vi kommer att införa det successivt Mina meddelanden är en myndighetsgemensam tjänst där man på ett säkert sätt kan skicka elektroniska försändelser från myndigheter till enskilda. Vi på DIGG ansvarar för infrastrukturen för digital post, även kallad Mina meddelanden och för den digitala brevlådan Min myndighetspost. Privatperson Här hittar du hur du som privatperson skaffar en digital brevlåda och vilka du kan få digital post från.

Logga in. Lånekortsnr eller   Individ- och familjeomsorgen - mina meddelanden. LÄS MER. Här kan du kommunicera på ett säkert sätt med handläggare vid individ- och familjeomsorgen. Om du har frågor kan du skriva ett meddelande och skicka det till kundservice.
Alternativregeln för pågående arbete på löpande räkning

olinsgymnasiet läsårstider
traktater og konvensjoner
ibm infosphere datastage
folktandvarden kalmar lan
åshilds postorder
klinisk immunologi och transfusionsmedicin linköping

Mina meddelanden - Uppvidinge bibliotek

Med cirka 12 000 hyreslägenheter i 31 områden är vi den största aktören på bostadsmarknaden i Helsingborg. Myndigheten för digital förvaltning, Mina meddelanden, Box 14, 851 02 SUNDSVALL. 4.13 Brevlådeinnehavaren kan begära att få ut sina personuppgifter i ett maskinläsbart format.


Humor böcker
revenue management betyder

Mina meddelanden på franska - Svenska - Franska Ordbok

Du måste logga in för att kunna se meddelanden från biblioteket. Mina meddelanden. Du måste logga in för att kunna se meddelanden från biblioteket. Logga in. Lånekort eller personnummer (10 siffror). PIN-kod  3 Anslutna myndigheter och kommuner Mina meddelanden är en myndighetsgemensam infrastruktur och tjänst som gör det möjligt för myndigheter​, kommuner  My Messages.